دوربین مداربسته,دوربین مدار بسته,دوربین مداربسته ورتینا,دوربین مدار بسته ورتینا,ورتینا,نمایندگی ورتینا,vertina,vertina cctv,cctv,فروش دوربین مداربسته,لیست قیمت ورتینا

دوربین مداربسته ورتینا

دوربین مدار بسته ورتینا

دوربین مداربسته

دوربین مدار بسته

فروش دوربین مدار بسته

خرید دوربین مدار بسته

نصب دوربین مدار بسته

شرایط بازگردانی کالا

اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.

کلیه محصولات خریداری شده ورتینا از فروشگاه ورتینا سی سی تی وی دارای دو سال گارانتی اصلی می باشد، در صورت بروز مشکل محصول به گارانتی ارسال می گردد و طبق قوانین گارانتی به آن رسیدگی می شود.

 

اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.

- وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش ورتینا سی سی تی وی از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود.

- اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

- در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به ورتینا سی سی تی وی بازگردانده شود.  برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

 

اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد.

- با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است.

- مشتریان محترم در شهر تهران که سفارشات خود را با استفاده از پیک موتوری دریافت می کنند در صورت مشاهده آسیب دیدگی در ظاهر بسته بندی از دریافت کالا خود داری نموده و مشکل را با خدمات پس از فروش ورتینا سی سی تی وی اطلاع رسانی نمایند. در اسرع وقت کالا مجدد خدمتتان ارسال می گردد.(در صورت دریافت کالا و مشاهده مشکلات فنی، کالای مورد نظر شامل گارانتی اصلی می باشد و طبق قوانین گارانتی به آن رسیدگی می شود)

 

کالا را چطور ارسال کنید؟

- لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

- برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)

- فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید.

 

 هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

- اگر  وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش ورتینا سی سی تی وی برسد، هزینه‌های ارسال به عهده ورتینا سی سی تی وی است.(آسیب دیدگی ظاهری فقط در تهران و توسط پیک موتوری در صورت تحویل نگرفتن مشتری مورد تایید ورتینا سی سی تی وی میباشد)

- در صورت تایید نشدن ایراد ظاهری یا مغایرت توسط کارشناسان ورتینا سی سی تی وی، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟

- کارشناسان خدمات پس از فروش ورتینا سی سی تی وی ایرادهای اعلام شده توسط  مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. اگر مغایرت یا آسیب‌دیدگی (فقط در شهر تهران و حامل پیک موتوری) توسط کارشناسان ورتینا سی سی تی وی تایید شود،کالا تعویض خواهد شد.

لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار فروشگاه است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ هایک بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال می‌کند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می‌کند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود. برای کالای گران‌تر، مشتری تفاوت را پرداخت می‌کند و برای کالای ارزان‌تر، ورتینا سی سی تی وی تفاوت را به حساب مشتری واریز می‌کند.

- اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و هایک سنتر در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا درج شده در فاکتور به مشتری را می‌پذیرد.

- از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.- ملاک عمل و اقدام فروشگاه، نظر کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات پس از فروش هایک سنتر است.

 

درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟

با شماره تلفن  09359525353 خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

و یا پیام خود را در صفحه "تماس با ما" برای خدمات پس از فروش ارسال کنید.


برو بالا